Author Topic: Evobet dont pay money! High risk!!  (Read 5544 times)

Wh1983

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
  • Karma: +0/-0
Evobet dont pay money! High risk!!
« on: November 29, 2019, 03:05:03 PM »
I have make a withdraw 11/22/2019 1000€

I got email 11/25/2019 that the withdraw is completed.. it will be in bank 1-3 days.

After that, the withdraw change in history to "allowed" - not "confirm / pay". I have ask support every day why the withdraw is not completed, they only answer "we can't give that information, you can ask next day" - then i ask next day i got answer "it is too early to ask"

There is also a 1000e limit when the withdraw is in process.. so i have another 1000e waiting.

I have ask 5min ago why the withdraw is not completed, they say again "we don't know and i cant give that answer for you"

I have 2000€ money inside without any bonuses

houseri

  • Guest
Re: Evobet dont pay money! High risk!!
« Reply #1 on: November 29, 2019, 03:20:23 PM »
I've had same kind of problems with Curacao licensed casinos... that is why I stick to mga casinos nowdays.

Arthur95ART

  • Newbie
  • *
  • Posts: 9
  • Karma: +0/-0
Re: Evobet dont pay money! High risk!!
« Reply #2 on: Today at 10:19:27 AM »
Efectul schimbărilor socio-economice platformă de jocuri de noroc online licențiată asupra comportamentului înregistrare rapidă și bonus de bun venit https://slotoro.bet/ro-ro/betting/sports/live jucătorilor în selecție largă de jocuri de cazinou cazinourile online: depuneri sigure și retrageri rapide Tendințe emergente mediu de joc protejat cu criptare a datelor și adaptări în 2026

În contextul transformărilor rapide ale peisajului socio-economic global, sectorul cazinourilor online a experimentat o evoluție semnificativă, influențată de factori precum digitalizarea, schimbările din piața muncii și crizele economice. În 2026, comportamentele jucătorilor au fost modelate de aceste schimbări, conducând la apariția unor tendințe emergente. Analiza acestor tendințe relevă că jucătorii devin tot mai conștienți de responsabilitatea jocului, adoptând strategii mai inteligente de gestionare a banilor. În plus, personalizarea experienței de joc a devenit esențială, iar platformele utilizează algoritmi avansați pentru a adapta oferta la preferințele individuale și la situația economică a utilizatorilor, ceea ce conduce la o interacțiune mai profundă și o retenție mai mare a clienților.